maandag 14 februari 2011

Valentijn

Vandaag is het valentijnsdag. De dag dat mijn vertrouwen in de mens beloond werd. Ook bij mij kwam de postbode met een verrassing. Een enveloppe met veel stickers "by airmail" erop. Gericht aan Miss Bogaards. Eenmaal geopend bleken het twee foto's van mijzelf te zijn, genomen in Londen. Ik was een sigaretje aan het roken op de stoep voor het hotel. Een oudere man met fototoestel vroeg of hij foto's mocht maken voor vijf euro. Ik moet zeggen, hij praatte zo snel en charmant, dat ik niet kon weigeren. Natuurlijk vond hij het nodig er nog een paar te maken op de trap want ik zag er zo leuk uit. Uiteindelijk kostte het tien euro omdat hij er meer genomen had. Eenmaal op m'n kamer vertelde ik het verhaal waarop mijn kinderen mij vol verbazing aankeken hoe ik hier ingetrapt was. "Mam, je gelooft toch echt niet dat hij ze op gaat sturen, laat staan ontwikkelen?". Vanmorgen, twee maanden later, op valentijnsdag lagen ze op de mat!
Ik geloof.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten